پاوربانک چیست
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

پاوربانک چیست

خرید پاور بانک | شارژر همراه - اپل 360

عرضه مستقیم شارژر همراه یا پاور بانک. دیگر نگران اتمام بی موقع شارژ گوشی و یا تبلت خود نباشید. نگاهی با محصولات ما بیندازید

 

پاور بانک,شارژر همراه,لیتیم یون,پلیمر,power bank 2600 mah,قیمت پاور بانک,خرید پاور بانک,پاور بانک ارزان,شارژر پاور بانک

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شارژ گوشی و یا تبلت تان در بدترین زمان ممکن به اتمام رسیده و شما نیز به پریز برق برای شارژ مجدد آن دسترسی نداشته باشید. در این مواقع داشتن یک پاور بانک و یا همان شارژ همراه موهبتی بزرگ خواهد بود. اپل 360 به عنوان یکی از وارد کنندگان مطرح لوازم جانبی موبایل و تبلت اقدام به عرضه برترین پاور بانک های موجود در بازار با مناسب ترین قیمت نموده است.

قیمت پاور بانک های عرضه شده در اپل 360 بدلیل واردات مستقیم اپل 360 این محصول و حذف واسطه ها بسیار مناسب می باشد. شما می تواند در این فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید بهترین پاور بانک نموده و یا یک پاور بانک ارزان تهیه نمایید. کلیه پاوربانک های عرضه شده دارای ضمانت اصالت کالا و هچنین ضمانت بازگشت هفت روزه می باشد.

پاور بانک چگونه کار می‌کند ؟

پاوربانک‌ها درواقع باطری های خاصی هستند اپل 360 که در یک مدار خاص با شارژ الکتریکی مشخص ، فشرده شده‌اند.

 پاور بانک 5000mAh پرودا مدل E5 برند REMAX

آن‌ها به شما اجازه می‌دهند که انرژی الکتریکی را اپل 360 ذخیره کنید و درزمان لازم پاور بانک ازانرژی موجودبرای شارژ موبایل یا تبلت استفاده نماید.

 

امروزه استفاده ازپاوربانک تقریبا به امری معمول تبدیل شده است وبه عنوان پاور بانک امری ضروری برای استفاده کنندگان موبایل وتبلت وپخش کننده‌های پرتال شناخته شده است.

 پاور بانک 30000mAh مدل Proda Power Box برند REMAX

پاوربانکها برای تمام دستگاههایی که دارای پورت یو اس بی(USB) باشندقابل استفاده است، پاور بانک بطورمثال: اسپیکرهای پرتابل،سیستمهای GPS ، پلیرهای MP3 ،تلفن های هوشمندوتبلتها میتوانندبا پاوربانک‌ها اپل 360 شارژ شوند.بطورخلاصه هردستگاهی که به کمک پورت USB شارژ می‌کنید را میتوانید با پاوربانک شارژ نمایید.

 

فقط نکته مهم اینست که فراموش نکنید پاوربانک را اپل 360 نیز شارژ نمایید.

 

 اجزای پاور بانک چیست؟

بطورمعمول هرپاوربانک باید یک مینی سوکت یو اس بی (Mini USB) ورودی جهت شارژ پاور بانک خود داشته باشد تا انرژی الکتریکی جهت ذخیره درخود را دریافت کند، این انرژی از یک پورت یواس بی (USB) که به برق یا کامپیوتر شخصی متصل است تامین می‌شود.این ارتباطات از طریق یک کابل که برای تمام پاوربانک‌ها تعبیه شده است انجام می‌پذیرد.درواقع پاور بانک هرپاور بانک دارای یک مینی پورت یو اس بی و یک پورت یو اس بی می‌باشند،البته ممکن است بعضی مدل‌های دیگرپورت‌های پاور بانک اضافی دیگری هم داشته باشند اپل 360 اما اولا وجود این دو پورت درهر پاوربانکی ضروری است.

 

ظرفیت‌های پاوربانک

ظرفیت پاوربانک درواقع به میزان توانایی پاوربانک در ذخیره انرژی الکتریکی درمقیاس میلی آمپر پاور بانک را گویند.بنابرظرفیت پاوربانک‌ها میتوان دستگهای متفاوتی را با آن‌ها شارژ کرد، طور مثال یک پاوربانک ۱۵۰۰ میلی آمپر جهت شارژ یک موبایل هوشمند با صفحه ای متوسط مناسب هستند ولی اگر برای شارژ دستگاههایی با مصرف الکتریکی بالاتر مانند تبلتها اپل 360  و گوشی های هوشمند بزرگ مورد استفاده قرار گیرند،نیاز به شارژ چندباره دارند.

 

جهت شارژ دستگاه‌های که نیاز به میلی آمپر بیشتری جهت شارژ کامل دارند پاور بانک بایستی از ظرفیتهای بالاتر پاوربانک نظیر ۸۰۰۰ ،۱۰۰۰۰ یا ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت یا بیشتر استفاده کرد.

 

چه مدت یک پاوربانک قابل استفاده است؟

این سوالی است ذهن بسیاری از کاربران پاوربانک را همواره به خود اپل 360 مشغول کرده است،جهت پاسخ دادن به این سوال توجه و پاسخ به دوسوال مهم حائزاهمیت است:

 

۱-   تعداد دفعات شارژ و تخلیه شارژدریک پاوربانک که این امربر پاور بانک روی مدت زمان قابل استفاده بودن یاLifetime آن تاثیرگذاراست.

 

۲- مدت زمان نگه داری شارژ توسط پاوربانک درزمان عدم استفاده ازآن.

 

 

 

البته مدل پاوربانک نیز در پاسخ سوالات بالا نیز تاثیرگذاراست.

 

یک پاوربانک خوب بایستی شارژ موجود در خودرا حدود ۳ تا ۶ ماه بدون کم شدن اپل 360 نگه دارد اما برای پاوربانک‌های بی کیفیت این زمان به کمتراز۴ تا ۶ هفته کاهش پیدا می‌کند.انتخاب باشماست که بسته به نیازی که دارید خرید کنید اگر نیاز شما این است که شارژ پاوربانک شما بایستی زمان بسیار طولانی تخلیه نشود بایستی هزینه بالاتری پرداخت کنید وازظرفیت و مدل‌های بالاتری استفاده نمایید ولی اگر امکان شارژ در فواصل کوتاه را دارید واین مقوله برایتان ضرورتی ندارد می‌توانید از همان نمونه های با ظرفیت پایین‌تراستفاده کنید.

 

شما با استفاده از پاوربانک اپل 360 به راحتی می‌توانید در هر جایی که باشید موبایل و تبلت خود را شارژ نموده و نگران خالی شدن شارژ دستگاه‌هایتان نباشید.

 منبع:

پاوربانک چیست





:: برچسب‌ها: پاور بانک , شارژر همراه , لیتیم یون , پلیمر , power bank 2600 mah , قیمت پاور بانک , خرید پاور بانک , پاور بانک ارزان , شارژر پاور بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: